Resort (116)
Hotel (82)
Villa (3)
Bungalow (2)
Aparthotel (1)
Appartement (1)
Regio's
Rode zee (151)
Egypte (39)

Faq

1.Wie is Egypte Vakantie Atlas?
2.Bij wie maak ik de boeking?
3.Ik heb vragen over een specifieke reis, met wie kan ik contact opnemen?
4.Ik heb vragen over een geboekte reis?
5.Bij wie kan ik een geboekte reis annuleren?
6.Bij wij kan ik terecht voor eventuele klachten?
7.Aan wie moet ik de reissom betalen?
8.Zijn alle aanbieders aangesloten bij de SGR of ANVR?
9.Ik heb net een mooie aanbiedingen gevonden op jullie website, maar wanneer ik doorklik staat vermeld dat de aanbieding niet meer beschikbaar is. Hoe kan dit?
10.Mijn vraag is niet beantwoord, met wie kan ik contact opnemen?

1. Wie is Egypte Vakantie Atlas?
Egypte Vakantie Atlas is een vergelijkingsportaal van vakanties.
Het vergelijkingsportaal functioneert als intermediair tussen consument en reisaanbieder.

2. Bij wie maak ik de boeking?
Een bezoeker maakt de reservering altijd rechtstreeks bij de aanbieder van de
betreffende reis. De reis wordt vervolgens volledig afgehandeld door
de reisorganisatie.De reisorganisaties die aangesloten zijn bij Egypte
Vakantie Atlas zijn kwalitatieve, bekende en gerenommeerde reisaanbieders.

3. Ik heb vragen over een specifieke reis, met wie kan ik contact opnemen?
Egypte Vakantie Atlas functioneert als een vergelijkingsportaal.
Wij bieden dus zelf geen reizen aan en stellen de reizen ook niet samen. Hierdoor
beschikken we niet over informatie m.b.t. reisdata, prijzen, accommodatie informatie
etc. Vragen over een reis dient u te richten aan de juiste reisaanbieder.

4. Ik heb vragen over een geboekte reis?
Vragen over een geboekte reis dient u direct te richten aan de desbetreffende
reisaanbieder. Egypte Vakantie Atlas heeft geen inzicht in gemaakte boekingen.

5. Bij wie kan ik een geboekte reis annuleren?
De betreffende aanbieder kan u informeren over het annuleren van uw geboekte reis.
U dient deze vraag te stellen aan de juiste reisaanbieder.

6. Bij wie kan ik terecht voor eventuele klachten?
Wanneer u bepaalde fouten in links ontdekt (of andere technische onvolkomenheden)
of onjuistheden in de teksten op de website, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Let erop dat wij geen rechten ontlenen aan alle informatie op onze website,
wij kunnen dus niet garanderen dat de website foutloos en zonder onderbrekingen
functioneert. Wij zijn dus ook niet aansprakelijk voor de inhoud op onze website.
Klachten die betrekking hebben tot uw boeking, dient u direct te melden aan de
desbetreffende reisaanbieder.

7.Aan wie moet ik de reissom betalen?
De betaling moet u altijd voldoen aan de desbetreffende reisaanbieder.
Op de website van de juiste reisaanbieder kunt u de benodigde informatie vinden.
Check altijd wat zowel inclusief als exclusief de reissom is.

8. Zijn alle aanbieders aangesloten bij de SGR of ANVR?
De meeste reisaanbieders die aangeloten zijn bij Egypte Vakantie Atlas zijn lid van
de SGR en het ANVR. Op de website van de desbetreffende reisaanbieder kunt u
dit terugvinden.

9. Ik heb net een mooie aanbiedingen gevonden op jullie website, maar wanneer ik doorklik staat vermeld dat de aanbieding niet meer beschikbaar is. Hoe kan dit?
Iedere 12 uur wordt het aanbod van Egypte Vakantie Atlas met de gegevens van
de reisaanbieders ververst. Het is vooral aan te raden om de last minute vakanties
en de reisaanbiedingen te checken op beschikbaarheid bij de desbetreffende
reisaanbieder. Het kan immers voorkomen dat een last minute zodra u naar de reisaanbieder gaat reeds volgeboekt is. Dit kan gebeuren omdat wij technisch niet in staat zijn om
de gegevens van de reisaanbieders constant te vergelijken.

10. Mijn vraag is niet beantwoord, met wie kan ik contact opnemen?
U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen: via live chat, per e-mail of telefonisch. Rechts op de website staat een kader waarin de verschillende contactmogelijkheden staan vermeld.